Autosportas

Balompie
Posts in topic: 2
Pranešimai: 306
Užsiregistravo: 14 Rgp 2018, 09:32
Miestas: Kaunas

12 Rgp 2019, 14:51

Albonas į Red Bull, o jo vietą užims Gasly.
Vartotojo avataras
Ezzy
Posts in topic: 22
Pranešimai: 498
Užsiregistravo: 04 Rgp 2018, 11:36
Miestas: Kaunas

19 Rgp 2019, 16:30

Alonso dalyvaus 2020 Dakaro ralyje, o šturmanas Coma.
Vartotojo avataras
Ezzy
Posts in topic: 22
Pranešimai: 498
Užsiregistravo: 04 Rgp 2018, 11:36
Miestas: Kaunas

07 Rgs 2019, 18:26

Kas stebėjot šiandien kvalifikaciją, tai matėt neblogą cirkelį pabaigoj :lol:
tai 9 iš 10 (Raikonnenas nevažiavo, nes baigė ankčiau dėl avarijos) gali gaut starto pozicijų baudas :lol:
Vartotojo avataras
yodawg
Posts in topic: 4
Pranešimai: 243
Užsiregistravo: 15 Rgs 2018, 15:41

29 Rgs 2019, 20:12

Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
Vartotojo avataras
hippo
Posts in topic: 1
Pranešimai: 1491
Užsiregistravo: 05 Rgp 2018, 11:54

29 Rgs 2019, 20:28

yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 20:12
...
Visai nesidomiu autotransporto priemonių sportu, bet buvo įdomu paskaityt. Čia kaip kokia tai Maria los del Barrio, todos capitulo completo.
RaMa
Posts in topic: 10
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 07 Rgp 2018, 16:33

29 Rgs 2019, 20:57

yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 20:12
Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
tai kad medalio pusė ir kita yra. Kaip suprantu komandos taktika buvo tokia kad pavyktų dublį paimt, Leclercas suteikia Vetteliui vadinamą maišą, abu atitrūksta ir paskui susikeičia. Pats Vettelis tą sakė juk ir sutiko, kad prieš etapą jau dėl to sutarta buvo. O čia lenktynių metu imi ir sakai 'wait wait' couple more laps wait na ir įsisisuko visa karuselė. Bet čia bet kokiu atveju visa situacija parodo chaosą pas Ferrari. Sąmyšis ten isose grandyse, karma ir veikia, o Leclerc greitis netgi dar labiau, kad ir kaip keista, sumaišė viską, nes dabar turi du gerus pilotus lygiaverčius, priešingai nei mersai, ir abu tokie visur visada visaip nori būt centre.
Vartotojo avataras
yodawg
Posts in topic: 4
Pranešimai: 243
Užsiregistravo: 15 Rgs 2018, 15:41

29 Rgs 2019, 21:10

RaMa rašė:
29 Rgs 2019, 20:57
yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 20:12
Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
tai kad medalio pusė ir kita yra. Kaip suprantu komandos taktika buvo tokia kad pavyktų dublį paimt, Leclercas suteikia Vetteliui vadinamą maišą, abu atitrūksta ir paskui susikeičia. Pats Vettelis tą sakė juk ir sutiko, kad prieš etapą jau dėl to sutarta buvo. O čia lenktynių metu imi ir sakai 'wait wait' couple more laps wait na ir įsisisuko visa karuselė. Bet čia bet kokiu atveju visa situacija parodo chaosą pas Ferrari. Sąmyšis ten isose grandyse, karma ir veikia, o Leclerc greitis netgi dar labiau, kad ir kaip keista, sumaišė viską, nes dabar turi du gerus pilotus lygiaverčius, priešingai nei mersai, ir abu tokie visur visada visaip nori būt centre.
Joa, bet tas planas praktiškai nustojo galiot kai Vettelis pats tokį startą nuo linijos padarė, kad ir be Leclerco būtų LH aplenkęs. Tai nebent būtų turėjęs pirmame posūkyje nebelenkti Leclerco, kas competitive sporte nelabai racionalu. O dėl kitos dalies, tai visiškai sutinku, kad Ferrari turi išskirtinį gebėjimą sau persišauti kojas. Realiai jau dėl nieko nekonkuruoja, nebent antros vietos individualioje įskaitoje, bet ji kaip ir niekinė. O bet tačiau, vis tiek sugeba prisikurti kosminių strategijų, kurios priveda prie telemundo presenta melodramų. Apsaugok viešpatie kokie fejerverkai nusimato, jei 2020 turės tokią pat konkurencingą mašiną kaip dabar po vasaros pertraukos ir Binotto nepasakys aiškiai kas yra nr1 ir kas nr2.
RaMa
Posts in topic: 10
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 07 Rgp 2018, 16:33

29 Rgs 2019, 21:18

yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 21:10
RaMa rašė:
29 Rgs 2019, 20:57
yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 20:12
Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
tai kad medalio pusė ir kita yra. Kaip suprantu komandos taktika buvo tokia kad pavyktų dublį paimt, Leclercas suteikia Vetteliui vadinamą maišą, abu atitrūksta ir paskui susikeičia. Pats Vettelis tą sakė juk ir sutiko, kad prieš etapą jau dėl to sutarta buvo. O čia lenktynių metu imi ir sakai 'wait wait' couple more laps wait na ir įsisisuko visa karuselė. Bet čia bet kokiu atveju visa situacija parodo chaosą pas Ferrari. Sąmyšis ten isose grandyse, karma ir veikia, o Leclerc greitis netgi dar labiau, kad ir kaip keista, sumaišė viską, nes dabar turi du gerus pilotus lygiaverčius, priešingai nei mersai, ir abu tokie visur visada visaip nori būt centre.
Joa, bet tas planas praktiškai nustojo galiot kai Vettelis pats tokį startą nuo linijos padarė, kad ir be Leclerco būtų LH aplenkęs. Tai nebent būtų turėjęs pirmame posūkyje nebelenkti Leclerco, kas competitive sporte nelabai racionalu. O dėl kitos dalies, tai visiškai sutinku, kad Ferrari turi išskirtinį gebėjimą sau persišauti kojas. Realiai jau dėl nieko nekonkuruoja, nebent antros vietos individualioje įskaitoje, bet ji kaip ir niekinė. O bet tačiau, vis tiek sugeba prisikurti kosminių strategijų, kurios priveda prie telemundo presenta melodramų. Apsaugok viešpatie kokie fejerverkai nusimato, jei 2020 turės tokią pat konkurencingą mašiną kaip dabar po vasaros pertraukos ir Binotto nepasakys aiškiai kas yra nr1 ir kas nr2.
ta prasme? ferrari planas buvo kad aplenkt lewisą, nerizikuot ir paskui apsikeist vietomis. Pirmame posūkyje būtent tas ir įvyko, kai Leclerc spec nelaikė pozicijos, nesipriešino labai, oro maias yra ir gražiai prasilenkė taip neleisdami Lewisui net pagalvot kad abu pavyt galėtų. Pagal planą tai ir buvo tas vykdoma, o paskui apsikeist, ko Vettelis nevvykdė n ratų. Tada jau suprato, kad per daug rizikinga ir laukė pitų. Na ir tada iškart Sebo gedimas.
Vartotojo avataras
yodawg
Posts in topic: 4
Pranešimai: 243
Užsiregistravo: 15 Rgs 2018, 15:41

29 Rgs 2019, 21:36

RaMa rašė:
29 Rgs 2019, 21:18
ta prasme? ferrari planas buvo kad aplenkt lewisą, nerizikuot ir paskui apsikeist vietomis. Pirmame posūkyje būtent tas ir įvyko, kai Leclerc spec nelaikė pozicijos, nesipriešino labai, oro maias yra ir gražiai prasilenkė taip neleisdami Lewisui net pagalvot kad abu pavyt galėtų. Pagal planą tai ir buvo tas vykdoma, o paskui apsikeist, ko Vettelis nevvykdė n ratų. Tada jau suprato, kad per daug rizikinga ir laukė pitų. Na ir tada iškart Sebo gedimas.
Ta prasme, kad pajudėjimas nuo linjos buvo pakankamai geras, jog slipstreamas pradėjo veikti Vetteliui jau esant prieš Hamiltoną. Ties mažesniais greičiais (aka vos pajudėjus nuo linjos), oro maišo nauda visiškai minimali. Maždaug 1:12
RaMa
Posts in topic: 10
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 07 Rgp 2018, 16:33

29 Rgs 2019, 22:57

yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 21:36
RaMa rašė:
29 Rgs 2019, 21:18
ta prasme? ferrari planas buvo kad aplenkt lewisą, nerizikuot ir paskui apsikeist vietomis. Pirmame posūkyje būtent tas ir įvyko, kai Leclerc spec nelaikė pozicijos, nesipriešino labai, oro maias yra ir gražiai prasilenkė taip neleisdami Lewisui net pagalvot kad abu pavyt galėtų. Pagal planą tai ir buvo tas vykdoma, o paskui apsikeist, ko Vettelis nevvykdė n ratų. Tada jau suprato, kad per daug rizikinga ir laukė pitų. Na ir tada iškart Sebo gedimas.
Ta prasme, kad pajudėjimas nuo linjos buvo pakankamai geras, jog slipstreamas pradėjo veikti Vetteliui jau esant prieš Hamiltoną. Ties mažesniais greičiais (aka vos pajudėjus nuo linjos), oro maišo nauda visiškai minimali. Maždaug 1:12
aš viską puikiai suprantu,bet visa situacija labai tricky. Tipiška ferrariška, kai įlipi į tokį š visais kampais ir iš paprasčiausios padėties prisidarai bėdų. Komandinė taktika, kurio nepaiso, t ada neaišku ar ji vapše teisinga, nes eigoje gali visko būti, antras pilotas, gedimas ir t.t. Mėsmalė visiška
Vartotojo avataras
Ezzy
Posts in topic: 22
Pranešimai: 498
Užsiregistravo: 04 Rgp 2018, 11:36
Miestas: Kaunas

22 Kov 2020, 22:25

jei pasiilgot
Vartotojo avataras
yodawg
Posts in topic: 4
Pranešimai: 243
Užsiregistravo: 15 Rgs 2018, 15:41

14 Geg 2020, 21:13

yodawg rašė:
29 Rgs 2019, 20:12
Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.
:bow-blue:
Tik panašu, kad Vetteliui išvis neliko vietos 2021 :confusion-shrug:
Skelbti atsakymą