Autosportas

Post Reply
User avatar
aBil
Posts in topic: 20
Posts: 1201
Joined: 03 Aug 2018, 17:42
Location: Edinburgh

T-Wolves wrote: 13 Dec 2021, 15:04
QwR wrote: 13 Dec 2021, 15:01 O pabaigt lenktynes su 1 ratu po secutiy car, kai lyderis turi senas kietas padangas, o Max'as minkštas naujas - tiesiog nelygi kova.
Tai mersai galėjo kviest Lewisą padangų pasikeist irgi, ar ne?
Lewis važiavo pirmas, Maxas gan daug atsilikęs. Jei mercai būtų pakvietę jį pasikeisti, tai VER turbūt nebūtų stojęs (nes RBR būtų vadovavęsi ta pačia logika, kad turbūt baigsis lenktynės už SC) ir būtų pakilęs į pirmą vietą.

Aišku, žinant, kaip viskas įvyko, tai būtų uždėję Hamiltonui softus ir būtų panašiai apsilenkęs trasoj greičiausiai, bet mercai tiesiog susidėliojo viską, kad baigsis lenktynės už SC ir saugojo poziciją.
User avatar
QwR
Posts in topic: 5
Posts: 1576
Joined: 07 Aug 2018, 20:49

T-Wolves wrote: 13 Dec 2021, 15:04
QwR wrote: 13 Dec 2021, 15:01 O pabaigt lenktynes su 1 ratu po secutiy car, kai lyderis turi senas kietas padangas, o Max'as minkštas naujas - tiesiog nelygi kova.
Tai mersai galėjo kviest Lewisą padangų pasikeist irgi, ar ne?
Tikrai nežiūriu F1 pastaruosius 5-6 metus ir taisyklių nebežinau.
Jeigu Hamis būtų sukęs iškart, tai prarastų poziciją ir tada Verstapenas būtų pirmas. Tuo metu nieks nežinojo ,kad taip bus sužaista su Security Car.
Vat dėl šito nesu 100proc. tikras. Logiškai mąstant, galėjo sekančiam rate sukt, bet jeigu mes tai sugalvojam, tai Mercedesai irgi tai turėjo sugalvot, tai spėju gal sukt į boxus, kai važiuoji už SC nebegali.
pauleska
Posts in topic: 22
Posts: 1009
Joined: 06 Aug 2018, 15:16

QwR wrote: 13 Dec 2021, 15:01 Nežinau, man tas argumentas, kad pabaigt čempionatą lenktyniaujant skamba meh. Lenktynėse gerokai greitesni buvo Mercedesai. Nuo pat pirmo rato pasiėmė kontrolę ir tiek. O pabaigt lenktynes su 1 ratu po secutiy car, kai lyderis turi senas kietas padangas, o Max'as minkštas naujas - tiesiog nelygi kova.
Na matai, teisėjai, nusprendę, kad leidžiam lenktyniauti, tikrai neturi galvoti, kas turi pranašumą, kuri komanda strategiškai sužaidė geriau, o kuri ne. Tai čia tas nesąžiningumas biški atkrenta. Be to, atsiminkim, kaip lenktynių pradžioje Lewis su Hardais dėjo Maxą su softais į vieną kasą. Kas žinojo, kad to paties nebus ir pabaigoje?

Dėl argumento apie lenktyniavimą, galbūt ir būtų buvę geriau parodyt Red Flag, visus išrikiuot į boksus, palaukt kol trasa bus sutvarkyta ir leist lenktyniaut ne 1, o 5 paskutinius ratus (garantuoju, kad pykčių ir protestų būtų buvę tiek pat), juolab, kad prieš savaitę Saudo Arabijoje ta RF po Schumacherio avarijos atrodė visiškai nereikalinga ir daug kas nesuprato, kodėl nepakanka tiesiog SC.
User avatar
QwR
Posts in topic: 5
Posts: 1576
Joined: 07 Aug 2018, 20:49

pauleska wrote: 13 Dec 2021, 15:22 Na matai, teisėjai, nusprendę, kad leidžiam lenktyniauti, tikrai neturi galvoti, kas turi pranašumą, kuri komanda strategiškai sužaidė geriau, o kuri ne. Tai čia tas nesąžiningumas biški atkrenta. Be to, atsiminkim, kaip lenktynių pradžioje Lewis su Hardais dėjo Maxą su softais į vieną kasą. Kas žinojo, kad to paties nebus ir pabaigoje?
Na mano sample size tai vienos lenktynės, tai kas buvo ankščiau nelabai galiu komentuot.

Na teisėjai galiu gal net pavadint surežisavo čempionato likimą vienu, lemiamu ratu. Tai jeigu jau režisuoji tokį įvykį, tai turėtų turėti įtakos abiejų lenktyninkų situacija. Jie speceliai pašalino tik esančius tarp Max ir Hamio lenktyninkus, tai reiškia nebuvo normalus lenktynių restartas. Tai buvo šou dalis, kai du lenktyninkai turi vieną ratą nusispręst, kas bus čempionu.

O lenktynių pradžioje, tai hamis buvo su vidutinėm, Verstapenas su minkštom. Ir abu turėjo sąlyginai vienodai nusidevėjusias padangas. Lenktynių pabaigoje padangų situacija buvo gerokai, gerokai kitokia.
The_Red_Army
trancendentine reiksme
Posts in topic: 4
Posts: 4002
Joined: 04 Aug 2018, 17:33

Groundsman'o snd uzklausiau kaip jauciasi po Formules 1, nes jis didelis fainas ir kaip anglas aisku palaike Hamilton, sake, kad "pity", bet Max'as buvo "better driver this season", tai tikisi, kad kitamet Hamilton ims.
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

Image
😳
User avatar
fun43
Posts in topic: 2
Posts: 1238
Joined: 04 Aug 2018, 17:13
Location: Vilnius
Contact:

Vanagas

pauleska
Posts in topic: 22
Posts: 1009
Joined: 06 Aug 2018, 15:16

BLACK HAWK DOWN
User avatar
QwR
Posts in topic: 5
Posts: 1576
Joined: 07 Aug 2018, 20:49

Namie žmoną daužo, dakare - mašiną. Nesikeičia tas Vanagas.
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

O, gera proga paverkt man kokiu vėžiu patapęs Dakaras (bent jau mūsų šalyje). Toks jausmas, kad ant Vanago mašinos prilipdytas Vytis sugebėjo kažkokiu būdu sutraukt visus marozus ir marozienes iš "Labai rimti anikdotai =))" ir pan feisbuko tamsiųjų užkampių. O tuo tarpu marketingo specialistai iš pasienio terasų nepraleido pro akis, kad tai puiki proga išmelšt pinigus. Įsijungiu Dakaro kasdieninę apžvalgą (užtrukau kokias 15 minučių kol suradau kaip), o ji pasirodo pusantros valandos ilgio su visokiais debiliškais reportažais, nu bet visi sponsorių libdookai ir Vanago geriami vitaminai nepasirodys per 20 minučių laidą. Ok, whatever, susirandu pati Vanagą feisbuke, kažkokia transliacija 10 min, iš tų 10 minučių pusę laiko reklamuoja savo sponsorius ir galiausiai užbaigia, kad nueikint į kažkokį puslapį, palaikinkit ir aš ten pratęsiu savo transliaciją. Palyginus su šituo mėšlu, norisi nubraukt ašarą prisimenant tuos laikus kai naktimis reikdavo laukt apžvalgos per BTV ir mama pykdavo, kad neinu miegot, o rytoj į mokyklą. Tos tris sekundės per visą Dakarą kai lietuvių mašina patekdavo į coverage būdavo kažkas išskirtinio. Net ir ankstyvieji Vanago laikai, kai laukdavai ar finišuos nusiritęs tris kartus nuo skardžio ir partrenkęs dvi karves, kai mašina sulipdyta lipnia juosta būdavo nepalyginimi su šita influencerių šūdų kruva.












ok boomer.
pauleska
Posts in topic: 22
Posts: 1009
Joined: 06 Aug 2018, 15:16

Man vis tiek šiais laikais nesuprantamas tas Dakaro populiarumas mūsuose. O jis yra, patikėkit manim, portalų skaitomumas apie Dakarą šiom dienom muša stogą, sakau iš patirties. Bet yra dvi vietos, dėl kurio man visa tai nepaaiškinama:

1) Nieko nesimato LIVE. Nu kodėl "fanams" taip įdomu viską sekti, kai tu nieko nematai live apart pliurpalų. Aš suprantu Moto GP, F1, WRC sekimas, domėjimas ir t.t. - tu matai visas lenktynes LIVE. Ir net jei kažkuriam iš šitų turėtume lietuvį, kuris būtų nors ir Mazepino lygio, tada aš tą susidomėjimą paaiškinčiau - įdomu žiūrėt. Kodėl įdomų sekti Dakarą iš Live laikų ir GPS linijų, man mistika.

2) nėra pergalių. Taip Žala pernai, o Kancius šiemet laimėjo etapą, OK Gelažninkas ten toj bomžų klasėj laimėjo Dakarą, bet kodėl tai yra mldc? Kodėl bet kuris plaukikas, bėgikas (you name it), kuris užima 27 vietą ir po to teisinas trauma, nuovargiu etc. yra lopas, o dakaristas, kuriam kasdien kas nors sulūžta, jis apsiverčia, nugriūba ir t.t. ir lieka 27-as jau yra mldc?
User avatar
fun43
Posts in topic: 2
Posts: 1238
Joined: 04 Aug 2018, 17:13
Location: Vilnius
Contact:

F1 nebedomina nuo tada, kai jie patys pasiklydo savo taisyklėse...
User avatar
T-Wolves
Posts in topic: 6
Posts: 4450
Joined: 04 Aug 2018, 12:01
Location: Vilnius

pauleska wrote: 05 Jan 2022, 16:02 Man vis tiek šiais laikais nesuprantamas tas Dakaro populiarumas mūsuose. O jis yra, patikėkit manim, portalų skaitomumas apie Dakarą šiom dienom muša stogą, sakau iš patirties. Bet yra dvi vietos, dėl kurio man visa tai nepaaiškinama:

1) Nieko nesimato LIVE. Nu kodėl "fanams" taip įdomu viską sekti, kai tu nieko nematai live apart pliurpalų. Aš suprantu Moto GP, F1, WRC sekimas, domėjimas ir t.t. - tu matai visas lenktynes LIVE. Ir net jei kažkuriam iš šitų turėtume lietuvį, kuris būtų nors ir Mazepino lygio, tada aš tą susidomėjimą paaiškinčiau - įdomu žiūrėt. Kodėl įdomų sekti Dakarą iš Live laikų ir GPS linijų, man mistika.

2) nėra pergalių. Taip Žala pernai, o Kancius šiemet laimėjo etapą, OK Gelažninkas ten toj bomžų klasėj laimėjo Dakarą, bet kodėl tai yra mldc? Kodėl bet kuris plaukikas, bėgikas (you name it), kuris užima 27 vietą ir po to teisinas trauma, nuovargiu etc. yra lopas, o dakaristas, kuriam kasdien kas nors sulūžta, jis apsiverčia, nugriūba ir t.t. ir lieka 27-as jau yra mldc?
Nes mes esam automobilistų šalis.
User avatar
Keturlapis_Dobilas
Posts in topic: 9
Posts: 2092
Joined: 17 Dec 2018, 00:28

Aš ir kažkiek nesuprantu to Dakaro populiarumo, nors pats jį stengiuosi aktyviai sekti, bet vis tiek yra juokingiausia, kai gerb. sporto komentatorius Rytis Vyšniauskas ar Paulius Ambrazevičius (kuris, suprask, kažkiek dar supranta sportinį principą) stumia ant Dakaro. Nėra čia ko stumt, lietuviai palaiko lietuvius, o Dakaro ralis yra vienas iš sunkiausių sporto renginių apskritai pasaulyje, mano supratimu. Juolab pastaraisiais metais yra lietuvių, kurie kovoja jau dėl aukščiausių pozicijų ar bent top10. Nėra taip, kaip anksčiau, kad kažkas iš 94 į 83 poziciją pakilo ir kažkas džiaugiasi, pasak Vyšniausko.

Galbūt geras pointas ir T-Wolves, kad esam automobilistų šalis. Ne veltui tiek visi supranta apie mašinas, o net ir komedijos sketchai apie automobilius visada susilaukia daugiausiai peržiūrų.

Pridėčiau ir tai, kad Vanago pijaras yra tobulas, tiek dėmesio pritraukiantis į Dakarą, o vėliau Benas ir Dakaras automatiškai tampa populiarus.
RaMa
Posts in topic: 18
Posts: 529
Joined: 07 Aug 2018, 16:33

Na šitie automobilistai ir gerai pjarą daro. Visas fb pilnas įrašų, komentarų, video, puslapių, tai prisideda. Pats, Pauliau, irgi matai pašte turbūt matai kiek daug ir gana greit ir komandos medžiagą siunčia, komentarus ir tt. ir tt.
User avatar
Phect
Posts in topic: 2
Posts: 2888
Joined: 03 Aug 2018, 15:25
Location: Vilnius
Contact:

Keturlapis_Dobilas wrote: 05 Jan 2022, 16:17Pridėčiau ir tai, kad Vanago pijaras yra tobulas, tiek dėmesio pritraukiantis į Dakarą, o vėliau Benas ir Dakaras automatiškai tampa populiarus.
Nežinau, kurioje čia dimensijoje Vanagas yra ta kelrodė žvaigždė, bet mano socialiniame burbule tai jis yra tiesiog pajuokos objektas. Klientas, kuris skrido gyvai žiūrėt į Argentiną prieš keletą metų, pasakojo, kad tiek visas tas charteris skridusiųjų, tiek patys kolegos lenktynininkai jį tiesiog lochu PRščiku laiko.
pauleska
Posts in topic: 22
Posts: 1009
Joined: 06 Aug 2018, 15:16

Keturlapis_Dobilas wrote: 05 Jan 2022, 16:17 Juolab pastaraisiais metais yra lietuvių, kurie kovoja jau dėl aukščiausių pozicijų ar bent top10.
Tai sakai, seki Dakarą ir rašai tokį sakinį? :D

Nekovoja jie dėl jokių aukščiausių pozicijų ir niekad nekovojo* Vyrai atvaro važiuot max top-20 tempu ir tiek, tik labai PR gražiai kalba. Nė vienas ten nespaudžia dėl pergalės, o važiuoja gana atsargiai ir laukia geresnių už save, kurie atvarė tikrai spaust ir laimėt, o ne saugotis, avarijų ir iškritimų. Tiek Vanagas, tiek Žala, tiek Antanas anksčiau, kai nevažiuodavo su trantu.

Susirenka ten apie 15 labai rimtų komandinių bičų, kurie yra vienam lygyje ir kapojasi nesaugodami savęs, taip kai kurie krenta lauk ir atsiranda vietos mūsiškiams pabandyt netyčia atsidurt tame top-10. Nesakau, kad tai nėra cool, bet PR apie kovą yra daugiau nei tos kovos ir galimybių.

*Įdomu, kaip būtų pasibaigę šiemet Kanciui, bet toj quadu klasėje iš viso tik 20 dalyvių.
User avatar
Keturlapis_Dobilas
Posts in topic: 9
Posts: 2092
Joined: 17 Dec 2018, 00:28

pauleska wrote: 06 Jan 2022, 06:42
Keturlapis_Dobilas wrote: 05 Jan 2022, 16:17 Juolab pastaraisiais metais yra lietuvių, kurie kovoja jau dėl aukščiausių pozicijų ar bent top10.
Tai sakai, seki Dakarą ir rašai tokį sakinį? :D

Nekovoja jie dėl jokių aukščiausių pozicijų ir niekad nekovojo* Vyrai atvaro važiuot max top-20 tempu ir tiek, tik labai PR gražiai kalba. Nė vienas ten nespaudžia dėl pergalės, o važiuoja gana atsargiai ir laukia geresnių už save, kurie atvarė tikrai spaust ir laimėt, o ne saugotis, avarijų ir iškritimų. Tiek Vanagas, tiek Žala, tiek Antanas anksčiau, kai nevažiuodavo su trantu.

Susirenka ten apie 15 labai rimtų komandinių bičų, kurie yra vienam lygyje ir kapojasi nesaugodami savęs, taip kai kurie krenta lauk ir atsiranda vietos mūsiškiams pabandyt netyčia atsidurt tame top-10. Nesakau, kad tai nėra cool, bet PR apie kovą yra daugiau nei tos kovos ir galimybių.

*Įdomu, kaip būtų pasibaigę šiemet Kanciui, bet toj quadu klasėje iš viso tik 20 dalyvių.
Nu tai gerai. Automobilių klasėje lietuviai nespaudžia, kaip Peterhanselis, Sainzas ar Loebas, bet to niekada gyvenime ir nebus, reikia susitaikyti su tuo. Nėra tiek pinigų lietuviams, kad važiuotų gamyklinėje komandoje, o ir patirties tiek neturi, kiek išvardinti lenktynininkai. Dar Žala, sakykim, su Vanagu kažkiek yra atkreipę dėmesį į save Mini ir Toyota gamyklinių komandų, kažkiek jiems padeda, bet tai vis tiek lieka privačios lietuvių komandos. Ir jeigu pasižiūrėti į juos, kaip privačias komandas, Žalos ir Vanago rezultatai per pastaruosius metus yra tikrai geri, labai geri, bent jau vienas tas Žalos greičio ruožas, o Vanago šiaip stabilumas ir 11-a, 12-a vietos.

Kai važiuos lietuvis už gamyklinę komandą, tai ir galės viską atiduoti ir būti tarp top10 stabiliai kiekviename dope. Dabar viskas iš išskaičiavimo, aišku, bet kita vertus, tai irgi visai yra gražu stebėt. Pastangų įdėta dafiga.

O kad Kanciaus įskaitoje važiuoja tik 20, tai nemanau, kad čia argumentas. Mane iš tikro nustebino, kaip šiais metais viską pradėjo Laisvydas. Gal tikrai jis su komanda turi to potencialo. Keturračiuose yra tikrai puikių tų lenktynininkų: Wisniewski, Andujar, Copetti, Giroud, kurie n metų patirties turi. To tikrai nereikia nuvertinti.

Nenuvertinčiau ir Arūno Gelažninko pasiekimų. Atrodo savo niša ir ten laimi, džiugu.

Baciuška šiaip vienas perspektyviausių lenktyninkų Lietuvoje, tai jis ateityje Dakare tikrai gali nuveikti ir jau rimtai už gamyklinę komandą važiuoti, o tada jau visiems bus priimtina jį palaikyti, net ir Dakaro skeptikams.
pauleska
Posts in topic: 22
Posts: 1009
Joined: 06 Aug 2018, 15:16

Apie Kancių ir Baciušką nieko nenoriu rašyt, nelabai man žinoma, kokio rimtumo ten varžovai.

O dėl Vanago ir Žalos būtent ir pats parašei tai, ką aš sakiau - nekovoja jie dėl jokių AUKŠČIAUSIŲ vietų ir del dešimtuko reliai nekovoja. Važiuoja savo tempu, tikisi taip baikt visą maratoną ir užima tokią vietą, kokia jau jiems lieka, kai rimti dėdės, kaldamiesi ties galimybių riba, nubyra.

Ką apie Vanago sugebėjimus būtent vairuot ir lenktyniauti (ne ne kalbėt ir daryt PR) kalba rimti auto žmonės čia gal nesiplėsime :)
The_Red_Army
trancendentine reiksme
Posts in topic: 4
Posts: 4002
Joined: 04 Aug 2018, 17:33

pauleska wrote: 06 Jan 2022, 13:43 Apie Kancių ir Baciušką nieko nenoriu rašyt, nelabai man žinoma, kokio rimtumo ten varžovai.

O dėl Vanago ir Žalos būtent ir pats parašei tai, ką aš sakiau - nekovoja jie dėl jokių AUKŠČIAUSIŲ vietų ir del dešimtuko reliai nekovoja. Važiuoja savo tempu, tikisi taip baikt visą maratoną ir užima tokią vietą, kokia jau jiems lieka, kai rimti dėdės, kaldamiesi ties galimybių riba, nubyra.

Ką apie Vanago sugebėjimus būtent vairuot ir lenktyniauti (ne ne kalbėt ir daryt PR) kalba rimti auto žmonės čia gal nesiplėsime :)
Gal jau pasitikai oro uoste?

Gal klausei, kokie artimiausi planai? Uzvos sugyventinei ar siemet neplanuoja?
Post Reply