[JFC] Straipsniai, interviu ir kt.

Zebras
Posts in topic: 17

Mėgstantiems gilesnius taktinius analizus, nutmegas paserviravo tekstą apie Allegri.
NutmegAssist wrote:One of Massimiliano Allegri’s biggest attributes is his tactical intelligence, there are many managers who have come into already successful teams and attempted to change things too quickly. Initially after taking over at Juventus he capitalised upon Antonio Conte’s winning mentality and successful tactics, he continued to use the 3-5-2 formation set by the latter but having the tactical awareness to introduce his methods and philosophy and switching to a 4-3-1-2 throughout the 2014/2015 season. Allegri also changed their style of play and started focusing more on dominating possession being more flexible and adaptable with their approach, and allowing the players greater freedom to express themselves. This was the same approach as the AC Milan team he took to the Serie A title in 2011. Previously Juventus had been more direct with the ball, a lot more aggressive with their pressing style and more rigid with their shape.
https://nutmegassist.wordpress.com/2018 ... -juventus/
Zebras

Thread'as iš Buffono interviu apie sprendimą palikti Juvę.

[tweet][/tweet]
Zebras

Apie Juvės buhalteriją. Aš, kaip ir pats SwissRamble, labiausiai laukiu skaičių po Ronaldo impact'o.

[tweet][/tweet]

Tuo pačiu Agnelli per šiandien vykusį akcininkų susirinkimą:

[tweet][/tweet]

Ne apie eurus, bet įdomesnis interviu su Pjaničiumi.
Paolo Bandini wrote:Fahrudin Pjanic knew war was coming. As a footballer for FK Drina Zvornik in the Yugoslavian third division, he travelled around the country enough to see the social and political tensions that were building in the early 1990s. As the father of a newborn son, Miralem, his instinct was to get his family out before the worst happened.

Friends in Luxembourg put him in touch with a semi-professional club, Schifflange, who offered him a part-time contract and help finding a job to pay the bills. To take up that opportunity, however, Fahrudin would need Zvornik to release him and provide the paperwork required to travel.

Twice he went to speak with the club secretary and twice he came away empty-handed. Desperate, his wife Fatima went to try for herself, carrying their baby in her arms.

Miralem Pjanic was too young to know what was going on, but the story has become family lore. “My mother wanted us to leave, absolutely, but still the club said no,” he recalls. “Then I started to cry. It upset the secretary so much that finally they said, ‘OK, I’ll do it just for this little kid’."
https://www.theguardian.com/football/20 ... ons-league
Zebras

Thread'as su Ronaldo interviu.

Furis
Site Admin
Posts in topic: 1

Man stojasi labai svarbus klausimas. Ronaldo neturi lygių savęs-prižiūrėjimo pasaulyje, tą atsako ir interviu (eat well, sleep well, train well). Nevalgo saldainių, negeria alko ir taip toliau.

O kai baigs karjerą, ar Ronaldo šoks ant burgerių, taip norėdamas atsigriebti už visus prarastus metus?
reyu
mes que un club
Posts in topic: 2

Furis wrote: 10 Dec 2018, 10:07 O kai baigs karjerą, ar Ronaldo šoks ant burgerių, taip norėdamas atsigriebti už visus prarastus metus?
Šnios koksą, siūlys fanams į barzdą ir visiems kartos, kad buvo geriausias visų laikų žaidėjas.
Phect
Posts in topic: 3

:sci-fi-beamup: :sci-fi-beamup: :sci-fi-beamup:
The players here are humble
Zebras

Phect wrote: 10 Dec 2018, 11:46 :sci-fi-beamup: :sci-fi-beamup: :sci-fi-beamup:
The players here are humble
Plačiau, prašyčiau.
Phect
Posts in topic: 3

Zebras wrote: 10 Dec 2018, 14:39Plačiau, prašyčiau.
Tiesiog yra grupelė žaidėjų (su Costa priešaky) kuriuos apibūdinant humble tikriausiai būtų paskutinis žodis, kurį rinkčiausi.

Dabar atsiverčiau tą visą threadą, tai gerbiamas prelegentas ir daugiau neblogų perliukų ten pažėręs yra :lol:
At Juventus we really feel like a team, unlike elsewhere where some players feel like they are better than others.
Marlon

Costa visai kuklus, sakyčiau. Kad durnas tai čia kitas klausimas.
Zebras

Man atrodo, kad kolegos tą humble įvertino sakraliausia prasme. Nerenkant iš teksto vyšnių, nesunku suprasti, kad Ronaldo kalbėjo apie stiprų team spiritą, kas yra tiesa ir tai, kad niekas nebičina, kai kiti gauna daugiau spotlight'o.
Zebras

Bernardeschi rašinys žaidėjų tribūnai.
When I was 16, I was closing in on making the senior team with Fiorentina. I was playing some of the best football of my life. But during a routine physical checkup the medical team found something was wrong. So, a few days later, I went to see the doctor with my mum. There were some tests. Some Xrays. And a few minutes later the doctor briefed us.

“Federico, it looks like there’s an issue.”

I thought, I’m 16. I’m in the best shape of my life. There’s no issue.

“You have an enlarged heart. We’re not sure how bad it is. It’s possible you won’t be able to continue your football career."
https://www.theplayerstribune.com/en-us ... i-juventus
Zebras

https://www.juvefc.com/a-view-from-the-curva-sud/

Rašinys apie Juvės ultrų protestus prieš sukeltas kainas. Protestai pasireiškia tyla namų rungtynėse. Mače su Napoli nutiko įdomus dalykas - Curva Sud tyliai sėdėjo ir pradėjus iš Curva Nord sklisti skanduotėmis prasidėjo švilpimai ir bandymai tildyti.

Agnelli nusvilo užpakalį, kai į viešumą išlindo ultroms dalinti bilietai, kurie vėliau būdavo perparduodami. Po šitos istorijos, visos nuolaidos baigėsi ir klubas nežmoniškai užkėlė kainas, nuo ko prasidėjo konfliktas su ultromis. Ne tik kainos tapo problema, bet į stadioną nebeleidžia atsinešti vėliavų, banerių, būgnų ir viso kito smagaus inventoriaus.
The Stadium has a capacity of 41.000 seats. Curva Sud is one entire end of the Stadium and has a capacity of around 7.000 seats where roughly 25% of them belong to organised groups (also called Ultras). The remaining 75% are ‘normal’ fans and not affiliated to any ultras group.

Continuous price increase year after year. In 2011 a season ticket in the Curva was at €275, now it is €650 while the average job salary for a fan in Curva (which we can estimate in 1200-1400€ per month) basically remained the same in the last 8 years because the economic situation in Italy is not that healthy. Note that Champions League and Coppa Italia games are not included so adding them you easily reach a cost of €1000 per season if you want to see all the home games. In addition many fans don’t live in Turin so you should add the travel costs (transportation, food, sometimes hotel, …).

Many say… “well we signed Ronaldo, the fans should not complain with the ticket price increase”… However, a €100 increase for 7000 seats is €700,000 and one could wonder if it is worth alienating the most loyal fans for such a sum which could easily be gained over a 5 minutes negotiation when selling/buying a player (just like the Bayern Munich President said few years ago… and now Curva fans in Munich pay around €200 for the season ticket).
reyu
mes que un club

https://www.dropbox.com/s/ivdnlfeck84bv ... i.pdf?dl=0

Kažkas nepatingėjo išversti Misterio baigiamąjį UEFA PRO lincencijos darbą, dar iš tų laikų kai treniravo SPAL. Nors darbas rašytas prieš 15 metų, nepasakyčiau, kad jis nėra aktualus. Priešingai, nemažai dalykų kartais galima įžvelgti ir pačio Juventus žaidime. Nepatingėjau perskaityti ir sakyčiau, kad visai įdomu, jeigu esi tas retas žmogus, kuriam įdomi pati futbolo teorija. Dažnai tokie dalykai nėra viešai prieinami, tad galima pasinaudoti proga.

Darbe aptarinėjama tik viena formacija - 433. Taip, yra niuansų kurie jau arti 4231 braižo, bet visgi tos dvi itališkos medianos, arba Mezzalos, neleis sumaišyti, kad tai 433. Aptariamos kiekvieno iš trijų reikiamos savybės, ir kaip jos turi skirtis priklausant nuo to kur trejeto spyglys (arba inkaras, kad būtų lengviau suprasti). Aptariami privalumai ir paminimi keletas minusų, kaip tokius reikėtų spręsti. Be visa ko, pabraižomi ir teoriniai "deriniai", kombinacijos kaip būtų galima sudaryti vertikalią cirkuliaciją.

Trijų midfieldas labai priklausomas nuo 4 ir 10 numerio. 4 - privalo būti stipriu taktiškai, charizmatišku lyderiu, kuris kitus du tampytų už virvučių. 10 - privalo būti labiausiai techniškai apdovanotas, puikiu smūgiu, gali būti ir silpnesnis gynyboje. 8 - little bit of both, bet fiziškai stiprus, greitas ir su geru smūgiu.

Tiesioginių išvadų nėra, tad pateiksiu savo susidarytą įspūdį. Duodama suprasti, kad dvi medianos (vienas realus 4 numeris) gali būti netgi labiau struktūriškai gynybiškas variantas. Apvertus trejetą, du holding žaidėjai gali būti naudingi "lipant" ant komandų, nuolat kartojant atakas (galima lengvai keisti kraštus, jei nėra tęsinio) - padėtų prieš atsimušinėti linkusias komandas.
T-Wolves

Benatia davė gan ilgą interviu prancūziškam Yahoo. Labai įdomios ir nelabai gražios detalės paviešintos buvo. Thread'as:
Zebras

^^ Seniai turėjau įtarimą, kad Misteris nėra pats šviesiausias žmogus einant kalbai apie žmonių valdymą. Tiesa, nepulsiu teigti, kad Allegri žadėjo Benatia startą žinodamas, kad vis tiek leis Bonucci, bet buvo ir anksčiau mizerių su Dybala ir Lichtsteiner. Buvo galima šitą problemą spręsti su 3-XX kaip pgr. schema ir 4-XX, kaip atsargine, bet Misteris to nebandė ir neįsivaizduoju kodėl.
pntmstr

Kur visą tą rašliavą žmonių kalba paskaityti?
Zebras

pntmstr wrote: 17 May 2019, 14:46 Kur visą tą rašliavą žmonių kalba paskaityti?
pntmstr

Aha, tiek radau. Nesu Francūzų kalbos ekspertas, bet lygtai ir apie kitus dalykus jo klausinėjo
Zebras

Pirma Rabiot spaudos konferencija.
Apstūmė PSG, pasakė, kad didelis faktorius pasirinkti Juvę buvo agentas Ronaldo bei Buffon išmintis.