[CFC] Laisvas kampas

pntmstr
Posts in topic: 2

Mėmės, gifai, Marinos nuotraukos, diskusijos apie patį subą ir visi kiti reikalai, kuriems nėra temų
Vaitele

https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/l ... -1012254#_

Bosas buvo užsukęs. Gal Tauragės Taurą pirks? :D
Ezzy
Posts in topic: 1

Chelsea FC is set to give manager Maurizio Sarri a 'smoking area' at Stamford Bridge.. after reportedly smoking EIGHTY cigarettes a day.

:teasing-smokingcrack:
reyu
mes que un club
Posts in topic: 4

Pirmiausia priekaištai, jog neturit nei Trenerio, nei Video/straipsniai/interviu temų todėl metu čia.

Apie Sarri yra prikurta daug kalbų, bet drįsiu suabejoti, kad dauguma iš tikrųjų žino jo metodus. Ta prasme, fluid, greitas futbolas kur kraštai kerta už linijos ir numetinėja puolėjui. Daug pasų dar. Tiek va kažkur medianinis skaitytojas žino apie Sarriball. Tai va, noriu su jumis pasidalinti biški labiau specifiniu video (kas šiaip jau nėra kažkokia revelacija), tiesiog tokių video klubai paprastai nerealisina.

Pradžioje aptariama labai specifiniai kiekvienos situacijos traktavimai 4 gynėjų linijoje. Nuo manęs pastebėjimas, kad tokie atidirbimai tarp trenerių italų yra vos ne jų ABC, kitų tautybių strategai tiek dėmesio šiam dalykui paprastai neskiria. Tada video rodo kaip atidirbinėjami išmetimai ir užribio. Yra įdomių sienelių. Galiausiai pereinama prie tranzicijos pratimų, o baigiama poziciniu žaidimu akvariume.

Tai va, nedėkokit. Čia tik toks išsireiškimas, nes galit dėkoti dabar jau :oops: Asmeniškai mėgstu tokius pažiūrėti dažnai, tai gal ir būti aiškiau ar kitiems įdomu.

Scientist
Posts in topic: 6

reyu wrote: 03 Sep 2018, 14:15 Pirmiausia priekaištai, jog neturit nei Trenerio, nei Video/straipsniai/interviu temų todėl metu čia.
Geras pastebėjimas, temą sukūriau, tai tolesnę diskusiją siūlau ten ir perkelti, o šitą palikti juokučiams.

Video, beje, irgi labai įdomūs :handgestures-thumbup:
pntmstr

Ta proga, kad šiandien startuojam mano mėgstamiausiam turnyre, prisiminkim 6 metus menančius įvykius :arrow_down:
:madridista:
Vaitele

pntmstr wrote: 20 Sep 2018, 13:32 Ta proga, kad šiandien startuojam mano mėgstamiausiam turnyre, prisiminkim 6 metus menančius įvykius :arrow_down:
:madridista:
Kaip šiandien atsimenu šitą akimirką! O kai pats spardau sviedinį, tai vis galvoju, kaip būtų pasakiška tokį įsukt. :D
Phect
Posts in topic: 3

LOL

reyu
mes que un club

:arrow_up: pačio juokeliai irgi juokingi, seneliuk :character-oscar:
Scientist

enjoy

reyu
mes que un club

Stay classy :madridista:
KOP

reyu wrote: 11 Apr 2019, 16:37

Stay classy :madridista:
Abu klubai žaibiškai išleido po pasmerkiantį statementą, o šituos plastikinius šūdus indentifikavo ir Prahoj neįleido į stadioną. :clap:
reyu
mes que un club

KOP wrote: 12 Apr 2019, 01:02 Abu klubai žaibiškai išleido po pasmerkiantį statementą, o šituos plastikinius šūdus indentifikavo ir Prahoj neįleido į stadioną. :clap:
Good.
KOP wrote: 12 Apr 2019, 01:02neįleido į stadioną
Disgusting that they've been rewarded for this
Phect

Twittery teko užmatyt tokį vaizdzialį, kuriame Chelsea fanai užfiksuoti besisvaidantys salierais.

Pasirodo, čia tokia kaip ir tradicija fanų. Amazing, į TIL skiltį dedam.

https://metro.co.uk/2018/10/03/why-do-c ... y-8001734/
Scientist

Kaip žinia, šiandien Derby išplatino dar vieną pranešimą apie Lampardą - kad leido jam nesirodyti pre-season ir užbaigti derybas su Chelsea.
Ryšiu su tuo: :arrow_down: :lol:

pauleska

Scientist

:laughing-rolling:

aBil

Phect

I was on the same tube as Mason Mount recently. I got on the carriage, which was slightly more empty than usual, and could sense immediately that the people on board were tense and nervous. That's not all that exceptional on the underground, but this was a Northern Line train going from Highgate toward High Barnet and it's usually pretty relaxed.

Anyway, I took my seat and got out my phone and started reading r/soccermemes and then felt something like a light but firm tap on my forehead. I looked up and didn't see anything so brushed it off as just one of those things. But then I felt it again, stronger this time. I looked at the person next to me, an old asian woman in a headscarf, and she just widened her eyes at me and shook her head, gesturing behind herself toward the end of the carriage.

I looked up and there was a young man with a kit bag over his shoulder standing by the end doors, looking straight ahead with a kind of fixed gaze, trying not to catch anyone's eye. I was staring, feeling like I knew him from somewhere. He turned his head slightly to look at me. I jumped and might have actually let out a little scream of surprise because I felt it again, like a playful slap across my cheek, and the woman next to me started freaking out, praying in Arabic and rocking backward and forward. There was a dog, a jack russell, with an old man a couple of seats down which started barking, and I could hear a kid somewhere behind me saying: "Daddy, daddy, please make it stop," in between sobs of fear.

It was then I realised that these touches were coming from the young man's nose, which was so long and angular that whenever he turned his head he was literally just slapping everyone on either side of the carriage with it. But everyone was just being too British and polite to say anything. I'm pretty well travelled and I'm at that age where you don't really feel social awkwardness any more, so I decided I would have to be the one to confront him. At the next station, which was East Finchley, I got up and moved towards him.

"Excuse me," I said, conscious that everyone on the carriage was staring at me in silence, though whether they were supportive or excrutatingly embarrassed, or more likely some mix of the two, I couldn't say. "Are you aware that your --" I chose my words carefully -- "central facial protruberance is actually causing some of the senior passengers some discomfort?"

I was going to say more, but at that moment I realised who I was talking to and my mouth just went dry and my mind went blank as it always does around anyone famous. He hefted his kit bag on his shoulder and moved to the doors, holding them open to slip through. I was mortified. Then he turned back toward me as he disembarked, narrowly avoiding knocking me out with his enormous hooter, and said in a totally neutral tone, with no real aggression or anything, "Fuck off, mate. I'm Mason Mount."